Rozmiar tekstu:

A

A

A

    drukuj

Wybrane zrealizowane projekty

gino-rossi-sa.html

Gino Rossi S.A. - IPO

DM IDMSA przeprowadził pierwszą ofertę publiczną (IPO) akcji serii C spółki Gino Rossi S.A. Pełnił funkcję oferującego akcje oraz sporządzającego prospekt emisyjny spółki. W ofercie publicznej oferowanych było 3.000.000 akcji po cenie 12,00 zł. Stopa redukcji zapisów: - dla osób uczestniczących w procesie book-building wyniosła 91,74% - dla pozostałych osób wyniosła 95,87%. Zrealizowana wartość oferty to 36.000.000,00 zł. Debiut nastąpił w dniu 26.06.2006. Prawa do akcji zadebiutowały z ceną 12,45 zł.

 

Gino Rossi S.A. prowadzi obecnie działalność na rynku odzieżowym i obuwniczym. Jest  zarazem producentem  i dystrybutorem obuwia ze średniej i wyższej półki. Asortyment oferowany przez Spółkę to przede wszystkim obuwie damskie i męskie, galanteria skórzana oraz akcesoria do pielęgnacji obuwia. Wszystkie kolekcje projektowane są zgodnie z aktualnymi światowymi trendami. Gino Rossi jest jedną z najlepiej rozpoznawanych i najwyżej ocenianych na polskim rynku marek, która zajmuje pozycję lidera w segmencie obuwia ze średniej i wyższej półki. Sieć sprzedaży obejmuje ponad 100 salonów firmowych w Polsce i za granicą. W 2006 do Grupy Kapitałowej Ginio Rossi dołączyła Spółka Simple Creative Products, tym samym poszerzając ofertę Grupy o odzież. Simple Creative Products to czołowa marka na polskim rynku luksusowej odzieży damskiej, oparta na bezpretensjonalnej prostocie i kreatywnym wzornictwie.
Strategia Grupy Modowej Gino Rossi zakłada dalszy rozwój w oparciu o silne marki sektora modowego, maksymalizację efektywności działania grupy oraz rozbudowę portfela brandów o kolejne atrakcyjne, komplementarne w stosunku do posiadanych marki.

Więcej informacji na temat spółki, znajdą Państwo na stronie internetowej:
www.inwestor.gino-rossi.com

 
Zamknij